söndag 5 oktober 2014

Jag lever!

Hallå!!!

Jag lever! Det känns som en evighet sedan jag uppdaterade om vad som händer och faktum är att jag har ingen aning om varken dag eller tid. Nu har jag varit ombord i drygt en vecka och tro mig det här är tufft, inte bara att jobba 14 timmar om dagen men att jobba med fransmän... Jag pratar inte franska?! ingen sa till mig att det skulle vara franska gäster till 99%?! Men så är det och det är bara köra på de. Jag vet i ärlighetens namn inte hur länge jag kommer klara mig här men vi får se, jag ska göra mitt bästa och försöka snappa upp så många ord jag kan. Först franska sedan spanska sedan portugisiska. Tufft det här.

Och internet är svindyrt! Har inte så mycket att skriva nu, kommer inom en vecka byta blogg och börja skriva för NT istället, kul grej att dom vill ha mig där!

Hörs om några dagar när uppkopplingen är bättre och mina ögon inte går i kors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar