fredag 27 juni 2014

I DID IT!!!!


Jag är så grymt stolt ! Lycklig ! Tacksam ! Sa jag stolt?
Igår tog jag min examen från SKULT Education och fick mitt diplom som färdig frisör men inte nog med det utan när våra frisör diplom var utdelade så var det ett diplom kvar, "årets bästa elev", jag hör nomineringen, jag hör konstpausen innan namnet ska läsas upp, jag hör mitt namn. Men jag förstår det inte, jag var så nöjd med att vara färdig, med att äntligen få kalla mig frisör och inte elev, jag var bara så nöjd! Jag tappade hakan, jag började gråta jag fick ta emot ytterligare ett diplom. Ett diplom som jag är så fantastiskt stolt över, ett diplom som jag har kämpat mer än jag ibland har orkat för, ett diplom som bekräftar att jag har valt rätt! 

Så jag vill bara Tacka mina fantastiska lärare som har stått ut med mig dessa tio månader, som har lärt mig så ofantligt mycket inte bara inom frisöryrket utan även så mycket om mig själv. Dessa lärare som har sett potentialen i mig och pushat mig framåt i motgångar. Tack för det! 

Nu är denna resa över, den här skolan är slut men jag har redan en utbildning hos WELLA att se fram emot, en hos tupema belgal, och ett långt liv med nya erfarenheter och lärdomar att se fram emot! 

Och redan idag provar jag mina vingar, dags att ställa sig på salongen och för första gången vara frisör inte elev. Det här är dag ett på nästa resa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar