tisdag 23 september 2014

Som att behöva göra slut innan man ens hunnit bli ihop

För fyra veckor sedan visste jag inte att du existerade, idag kan jag inte förstå hur jag ska klara mitt liv utan dig. Att gå från att vara den man hälsar på i hissen till att inte behöva prata för att kommunicera.

En "walk to tescos" som blev flera timmars kvalitetshäng på en soffa på Mc Donalds, oräkneliga kramar och Wifi - Jag hade inte kunnat önska mig något mer min sista kväll!

Jag skulle kunna vara ledsen, jag trodde jag skulle vara det, men istället är jag bara tacksam. 
- tacksam att du är du
- tacksam att du och jag funkar så bra
Jag önskar jag kunde förklara de här känslorna, att jag kunde få er att förstå, önskar att jag kunde dela med mig, men det är omöjligt. 

- Jag tror det har skett någon form av mutation i mitt känslocenter för det här, det här är nytt!

Det är som kärlek fast jag inte är kär,
Det är en fantastiskt vänskap fast så mycket mer,
Det är så självklart att det har varit för alltid fast det är helt nytt.
Även om jag inte kan sätta fingret på det så är det en sak jag vet - det här är inget annat en en enorm kärleksförklaring och ett stort tack!

Du fantastiska människa, 
Du tog mig med storm, du gav mig en trygghet jag aldrig känt, den trygghet jag inte visste att jag saknat.
Du var lugnet jag behövde och energin jag ibland saknade.
Du visste när något var fel och du fanns där, det var självklart. inte bara när jag behövde det - Alltid.
Och det som gjorde det speciellt; du lät mig finnas där för dig!

Med din arm runt mina axlar, mitt huvud mot din axel där ville jag att tiden skulle stanna. Men den tid som kändes som en kort stund sprang snabbt iväg och blev flera timmar! Och när vi gick tillbaka så visste jag att det närmade sig, visste att det snart var dags. Att säga hejdå till dig var inget jag kunde förbereda mig för, inget jag kunde planera. Jag trodde jag skulle gråta, trodde mitt hjärta skulle krampa, trodde att orden skulle stocka sig i halsen. Men inga ord behövdes, inga tårar föll och med armarna runt din hals kände jag inget annat än en enorm värme och lycka.

Du magiska pojke, du har förevigt en plats i mitt !
- tills vi ses igen, lots of love XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar